Конкурси ЕСЕ



Тема. Школа майбутнього
Завдання конкурсу. Написати есе “Школа майбутнього”. Кількість символів - не більше 300.
Результати конкурсу. У конкурсі прийняли участь учні 9-11 класів: Семенов Єгор (9-Б клас), Ткачено Ольга (9-Б клас), Крупський Дмитро (11 клас), Погребняк Руслана (11 клас), Залива Костянтин (11 клас), Писанюк Тетяна (11 клас).
Шкільна родина дякує всім учасникам за їх чудові роботи.


І місце
      Ми живемо в століття інформаційних технологій, коли не знати чогось – означає, бути аутсайдером, а не вміти швидко працювати – означає бути невдахою. Комп’ютер вже не є таємничим і незвіданим НЛО, він реалія нашого життя. Хтось згодний із цим, інші сварять Білла Гейтса за те, що посадив третину планети за комп’ютери. А де ж золота середина? Чи потрібні у школі майбутнього новітні технології, чи принесуть вони користь, чи стануть для дітей запорукою успіху? Це риторичні запитання, але спробуємо розібратися, зважити «за» і «проти».
Аргументи «проти». «Ви ще не сидите за комп’ютером? Тоді ми йдемо до вас!» Я не вірю, що комп’ютер, Інтернет і азартні ігри типу «Павука» майбутнім учням можуть замінити живе людське спілкування, справжню посмішку, світле почуття дружби чи кохання. Я вважаю, що рано чи пізно кожна людина розуміє, що хоч комп’ютер і нагрівається під час роботи, але тепло живого серця не замінить.
      Аргументи «за». Я довгий час обходилася без технічного помічника – комп’ютера, тож добре знаю, що таке писати все вручну і настільки мою відповідь може прикрасити яскрава презентація чи анімація, вдало оброблений малюнок чи звуковий супровід.
Саме тому я вважаю, що у школі майбутнього мають впроваджуватись найновіші технології, аби учні мали можливість вчитися успішно презентувати свою діяльність, виявити індивідуальність у творчій роботі і отримати не тільки оцінку, а й моральне та естетичне задоволення. Адже всім відомо, як складно залишатися індивідуальністю, зберігати власний погляд у світі холодних стандартів. Впровадження комп’ютерних технологій допоможе поліпшити якість освіти, посилить бажання творити у дітей, демонструвати свої таланти на новому технічному рівні, а не залишатися «ретроградами» з хорошими, але так і не реалізованими ідеями.
     Комп’ютеризована школа – це шанс знайти себе, виявити та вдосконалити свої вміння, навчитися достойно крокувати дорогою сучасного життя.
Автор: Погребняк Руслана, учениця 11 класу, 2011 р.

ІІ місце
     В дитинстві кожен з нас говорить собі: “Хто придумав школу?”, оскільки ми - діти, і не завжди хочемо вчитися. Та з часом ми починаємо розуміти, що школа відіграє вагому роль у нашому подальшому існуванні, що саме від навчання залежить наше майбутнє: робота, кар’єрне зростання, розвиток, успіх, визнання.
    Щоб отримати якісні знання, для дітей потрібно створити відповідні умови: наявність висококваліфікованих вчителів, технічно оснащених кабінетів та лабораторій, доброзичливої атмосфери, тому що третину дитинства ми проводимо в школі.
Кожен учень хоче навчатися в школі своєї мрії, і кожен уявляє її по-своєму. Для одного - це школа, де немає оцінок, домашніх завдань; для іншого - комп’ютеризовані класи, облаштований спортивний майданчик, басейн; а для декого - це просто цікаві уроки.
     Особисто я уявляю школу майбутнього як технічно оснащений заклад, поряд з яким знаходиться парк. Велика увага в школі повинна приділятися не тільки розумовому розвитку, а й фізичному, адже спорт - це життя. Шкільна бібліотека має бути комп’ютеризована, діти повинні мати вільний доступ до мережі Інтернет. У класі має бути невелика кількість учнів, щоб вчитель міг приділити належну увагу кожному. Навчання має бути цікавим, щоб учні хотіли вчитися.
       А якою школу майбутнього уявляєте ви?
Автор: Залива Костянтин, учень 11 класу, 2011 р.